Genshin Impact Wiki
Advertisement
Genshin Impact Wiki
Ikona broni w Genshin Impact

Ikona broni

Lista broni w Genshin Impact – zestawienie wszystkich broni pojawiających się w Genshin Impact. W grze służą one do wspomagania gracza podczas wykonywania przez niego zadań, zadając obrażenia wrogim jednostkom.

Obecnie w grze zaimplementowano pięć różnych typów broni, a każda z postaci jest w stanie posiadać tylko jeden z nich. Dzielą się one na:

  • Claymores – ataki wykonane tym typem broni są przeważnie wolniejsze w porównaniu z pozostałymi. Posiadają premię do niszczenia obiektów, takich jak tarcza potwora.
  • Łuki – broń dalekiego zasięgu, które są w stanie zaatakować przeciwnika na odpowiedni dystans przy wyważonym celowaniu.
  • Katalizatory – z powodu magicznej natury, wszystkie ataki wyprowadzone z tego rodzaju broni są traktowane jako obrażenia od żywiołów.
  • Włócznie – najszybszy typ broni w grze z bardzo dobrym zasięgiem.
  • Miecze – jeden ze środków typowej walki wręcz, z obrażeniami i szybkością ataków plasują się pomiędzy Claymores a bronią drzewcową.

Rzadkość

Wszystkie bronie posiadają stopień rzadkości określony przez gwiazdki: od jednej do maksymalnie pięciu. Broń o wyższym poziomie rzadkości posiada lepiej skalowany atak, ale za to trudniej ją zdobyć.

Sposób zdobycia

  • Broń pięciogwiazdkowa może zostać zdobyta za pomocą Wishes.
  • Broń czterogwiazdkowa poza możliwością zdobycia dzięki Wishes, może być także stworzona przez wykuwanie.
  • Broń trzygwiazdkowa także jest możliwa do zdobycia poprzez Wishes, a także znajduje się w skrzyniach.
  • Dwu i jednogwiazdkowe bronie można znaleźć w skrzyniach bądź zakupić w sklepach.

Progresja

Poziomy / wniebowstąpienie

Podobnie jak w przypadku postaci, bronie mogą zdobywać doświadczenie i powiększać swój poziom, poświęcając inną broń lub materiały ją wzmacniające. Broń może przejść do następnej fazy po osiągnięciu maksymalnego poziomu sześć razy (do 90. poziomu).

Faza Maksymalny poziom Wymagany Adventure Rank
Bazowa 20 n/d
1 40 15
2 50 25
3 60 30
4 70 35
5 80 40
6 90 50

Umiejętność pasywna

Bronie, które mają trzygwiazdkowy lub wyższy poziom rzadkości, posiadają dodatkowo umiejętność pasywną. Taka zdolność może wahać się od prostego wzmocnienia, takiego jak umiejętność pasywna „Bane of Flame and Water” dla łuku Raven Bow, która konsekwentnie zwiększa obrażenia zadawane wrogom pod wpływem Hydro lub Pyro, aż po bardziej złożone możliwości, tak jak w przypadku „Debut” dla The Widsith, co zapewnia jedno z trzech możliwych wzmocnień podczas zmiany postaci na tą, która jest w to wyposażona.

Wzmacnianie

Bierne efekty broni można zwiększyć dzięki jej udoskonalaniu – będą się one zwiększać z każdym kolejnym stopniem do maksymalnie piątego. Każdą z broni z umiejętnością pasywną można udoskonalić poprzez zużycie identycznego oręża.

Advertisement